sobota, 7 lutego 2015

Mea culpa, mea maxima culpa




Zasłużyłam na najwymyślniejsze tortury z Waszej strony.
Obiecałam Wam kontynuację bloga, tymczasem mijają miesiące i nic.
Wybaczcie.
Możecie mnie potraktować Cruciatusem lub jeśli wolicie,  przybić kolejowymi gwoźdźmi do podłogi
*efekt czytania zbyt wielu książek Mastertona*
Mogę się usprawiedliwiać. Olimpiadą, brakiem czasu, brakiem komputera, (serio, od października funkcjonuję bez laptopa) aczkolwiek i tak żadne wytłumaczenia nie wynagrodzą Wam braku nowych wpisów.
Dopóki nie zażegnam kryzysu (twórczego i technicznego), zapraszam Was na:
Dark Ages - forum PBF, na którym funkcjonuję pod postaciami Conrada Gustava Selwyna, Ferrisa Urquarta, Kyle'a Greengrassa oraz Benjamina Fenwicka





8 komentarzy:

  1. Crucio na zachętę i wracaj do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójne Crucio! Ale cieszy mnie, że o nas nie zapomniałaś :P // narieen

    OdpowiedzUsuń
  3. Moveo vena- popchnęłam wenę w Twoją stronę Autorko mam nadzieję ze zaklęcie podziała i że wkrótce zobczymy notkę z informacją o kontynuacji tego cudnego opowiadania:-) aida

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt Wielkiej Nocy i mokrego dyngusa :)
    P.S. liczę że już niedługo zażegnasz kryzys twórczy i techniczny i już niedługo doczekamy się kolejnej notki
    Pozdrawiam i życzę weny Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero co zaczęłam czytać i koniec! :/ Jest STRASZNIE mało polskich Tomarry więc dokończ to! Proszę...
    /Writer

    OdpowiedzUsuń
  6. No Come on! Rozkazuję ci dokończyć, bo zżera mnie ciekawość XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oberwiesz. Avadą. Jeśli. Tego. Nie. Skończysz. ........ <--- a to armia(gorsze niż śmierciożercy) kropek nienawiści, za przerwanie w zbyt ciekawym momencie Autorze!!!
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem wprost, ja tez lubie "Aniola Ciemnosci" Mastertona zwlaszcza ze byla to moja pierwsza ksiazka xD ale moze darujemy sobie czesc z przybijaniem do podlogi, potem przeciez bylo ciekawiej ^^

    OdpowiedzUsuń