środa, 27 sierpnia 2014

OGŁOSZENIA PARAFIALNE

Po pierwsze: Wybaczcie mi!
Przepraszam za nieobecność, nie odzywanie się, udawanie martwej, zniknięcie z Interentów. Powodów było kilka, tych osobistych, jak i zawodowych (wakacyjna praca zawsze na propsie)

Po drugie: Jeśli chodzi o bloga => rozdział jest w trakcie pisania. Liczy obecnie kilka stron, aczkolwiek niesamowice trudno kleci mi się jakiekolwiek zdanie. Wyczerpałam wenę? Raczej nie, bo od pomysłów aż kipię. Jedyny problem to ubranie ich w słowa. Postaram się skończyć rozdział do końca sierpnia. Niestety, nie mogę tego obiecać, ale zrobię co w mojej mocy.

Po trzecie: będzie to ostatni wpis na tym blogu. Zamierzam założyć nowego, pod nowym adresem, z nowym szablonem, na którym będzie kontynuajca, "drugi tom" opowiadania. Wraz z miniaturkami, drabble'ami i innymi tego typu smaczkami.

Po czwarte: na pocieszenie mam dla Was kolejne "bombonierki lesera" => króciutki, nie za wiele wnoszący tekścik. Miłego czytania!

http://yaoi-tomarry.blogspot.com/p/bombonierki-lesera-lunarry.html


Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Hej. Super że wróciłaś :) Już traciłam nadzieję. Ale mamy już wrzesień a tu nadal nic :( mam nadzieję, że nie każesz nam zbyt długo czekać na nową notkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kiedy ten obiecany rozdział? Ja tu usycham z utęsknienia ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powoli zaczynam rozpaczać z powodu braku nowego rozdziału... ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kiedy ten obiecany rozdział :) Czekam i już się nie mogę doczekać. Zaglądam na twojego bloga po kilka razy dziennie z nadzieją, że będzie coś nowego a tu za każdym razem spotyka mnie rozczarowanie :( dodaj szybko nową notkę.
    Pozdrawiam i życzę dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  5. hej już prawie koniec września a tu nadal nie ma rozdziału ;(

    OdpowiedzUsuń